1.5.2008

吸血鬼













tapahtui seuraavaa.

olin erittäin laiska. en muuta pahemmin ole tehnyt kuin käynyt koulussa (juuri ja juuri satunnaisin väliajoin jos viikonloppuja ei lasketa),
käynyt helsingissä (huomenna taas menossa),
istunut koneella (.....!),
pelaillut finaali tactics advancea (löysin kaapin pohjalta ja innostuin uudelleen),
pelaillut finaali VII dirge of cerberusta (katsoin koko devil may cryn, antakaa anteeksi. Vince on silti hot),
katsonut animea ! (Devil May Cry, Hellsing, Rosario + Vampire, Vampire Knight [kuvassa], D.Gray-man, Death Note, Blood+, Itazura na Kiss. nolife ? hell yeah.)


eilen sain levyjä~! japanin tuliaiset. ihanaa kun on kavereita jotka siellä käy silloin tällöin !
o(≧∀≦)o siinä oli Kagrraa <3, style="font-weight: bold;">M: sulla on ripsi tuossa.
minä: ai missä ?
M: no nyt se läksi. muistitko toivoa ?
minä: haluun Naon kans naimisii.
M: ei sitä saa sanoa ääneen.
minä: ai okei. sovitaa ettet kuullu mitää.
M: ...toivoitko nyt ?
minä: joo.

toisiko joku mulle Naon tuliaisiks japanista ensi kerralla kun menee sinne ? okaaay~??

:o


later taters~!