4.6.2008

神謌

nyt soi: Kagrra, - 悲恋鬼談 (Hiren kidan)
mood: olen vähän sienissä. ja huolestunut. ja tämä greippi-mehu on kammottavan makuista.

oikeastaan minun piti kirjoittaa tästä jo eilen, mutta asia jäi taka-alalle kaiken sen Kagrra, -hehkutuksen takia.


minulla on pieni pupu. tai ei se nyt mikään pieni enää ole, vanha 5-vuotias ukonkäppänä. mutta söötti sellainen ja erittäin vieraskorea. nimeltään Vellu.

eilen huomasin että kani oli satuttanut vasemman takajalkansa, ei mitään hajua mihin, mutta kuitenkin. nyt se ei sitten laske jalalle ollenkaan painoa, makoilee vain ja liikkuminen näyttää aivan kamalalta kun se hoippuu koko ajan vasemmalle. toivottavasti se paranee. o(TT___TT)o sovittiin että viedään maanantaina eläinlääkäriin, jos jalka on vielä tuossa kunnossa kuin nyt.


















kuva on melko vanha, olin liian laiska ottaakseni uuden. viime kesältä tuo siis.

daijoubu keredo.


olen nyt kuunnellut semmoiset kaksi-kolme tuntia Kagrraa putkeen. alkaa pikkuhiljaa olla hieman sienevähkö olo. @___@ mutta musiikki on ihanaa, ei siinä mitään. Nue
, Sakura, Irodori, Kirameki kokonaan ja nyt menossa Gozen, raita 9 - 命 (Mikoto).


buu. ぶー. buu. ぶー.

Later taters~!