28.5.2010

STEALTH

nyt soi: abingdon boys school - STEALTH -Reigoushiki JAP-

alkoi naurattaa kun luin lyriikat. osui ja upposi nimittäin. |ω・`)ノ

näin se menee vapaasti käännettynä. (tuntuisi hölmöltä alkaa postaamaan suoraan noita enkun kielisiä lyriikoita)

Sammuta kaikki valot, ikkunat suljetaan
"Olen turvassa täällä", kerron itselleni

Selvisin näin pitkälle, olenko punaisella listalla?
Joka päivä laulaen rakkaudesta, roikkuen langasta

Se ei näytä koskaan loppuvan
Osa minusta haluaa antaa periksi
Osa minusta ei anna minun tehdä sitä
Ylpeys tekee siitä vaikeaa
Tämä on se kuka minä olen

Olen matkalla jättämään päiviä
Kun toivo oli tahra, kun seisoin sateessa
Olen matkalla aloittamaan päiviä
Mistä löydän paikkani, tutkan alla tavoittelen taivasta

Se voisi olla hän, tai tyypit takanasi
Ansat ja aseet, saattavat piileskellä päivänvalossa

Rajat ovat vahvat, ja kulkeminen käy rankaksi
Joka päivä laulaen rakkaudesta, yrittäen tuntea olonsa hyväksi
--
Olen matkalla jättämään päiviä
Kun unelma oli häpeä, kun seisoin sateessa
Olen matkalla aloittamaan päiviä
Missä kohtaan muutoksen, valaisen loisteen sisälläni

Älä alistu, älä annan niiden viedä sinua pois
Mitä siitä jos he ovat tiellä, sillä tehtäväsi on mahdollinen
Tee niin kuin uskot oikeaksi, tee mitä voit yhdellä kertaa
Mitä siitä jos he ovat tiellä, kerro niille että tämä on sinun elämäsi
--
Matkan varrella on paikka...
Jossakin odottamassa minua...
Aion elää elämäni kesyttömänä


ihana biisi, tykkään. kiitos, Timppa, Hiro-asia, Kishi ja Sunao, musiikista.
tulkitkaa vapaasti, mutta älkää liian vapaasti. |ω・`)ノ


-iluy.

P.S. tykkään myös tästä uudesta tekstieditorista, vaikka esikatselu onkin vähän tulkinnanvarainen ! ja mikä näitä rivivälejä vaivaa... oh well, nyt ei ehdi.

0 kommenttia: