15.1.2008

nyt soi: Utada Hikaru - Kremlin dusk

mainio pätkä takerun blogista, väännettynä huonoksi suomeksi~:

Q.
Mitä mieltä olet pituudestasi?

A.
"Miltä tuntuu olla pitkä?" Kestävälle ruumiille on olemassa kasoittain huolenaiheita. Mielestäni nämä ovat hyvin arkaluontoisia kysymyksiä.
Mutta, ajattelen henkilön ruumiinrakenteen olevan hyvin yksilöllinen asia. Mikroskooppisen kokoisesta pojasta kuten minä olen, sen ääneen sanominen näyttää olevan rohkeuden osoitus, yksilöllisyys!
Pienille ihmisille sopii pienten ihmisten muoti. Suurille ihmisille sopii suurten ihmisten muoti.
Kaikkien pitäisi korvata heidän omien heikkouksiensa pohtiminen, miettämällä ja nauttimalla viehättävistä puolistaan.
Myös minä tehnyt tyhmiä asioita silloin kun olin pieni, etenkin sanoisin, "Kun olin pieni puin naistenvaatteita [luulisin tarkoittavan korkokenkiä tms.] ylleni! Yey!" (naurua)

Kävelin myös varpaillani, eikö olekin väsyttävää kävellä selkä kyyryssä?? Jokainen sydämellään, voisi nauttia hieman sellaisesta asiasta kuin "minä itse" olisi mielenkiintoista[tai siis itsestään nauttiminen olisi mielenkiintoista. mitä ihmettä tuokin tarkoittaa...] Mieluummin kuin että on ongelma, nii ei ole ongelmaa josta ei voisi nauttia.
Ongelmat ovat aines onnellisuudelle, myös vastoin omaa tahtoamme puskekaamme eteenpäin!
Se on, RANKASTI POSITIIVISTA


voi takeru-kunilla on aivan valloittava asenne. herra taitaa olla ainoa jmuusikko, joka puhuu avoimesti pituudestaan. niin, hän on siis 162 senttinen, että onhan tuo aika rohkeaa. kyon pituuskasvusta ei saa puhua. se on ehdoton tabu! samoin kuin edward elric, joka saa vakavia itse inhon aaltoja myöntäessään olevansa pätkä. anteeksi kovasti, kaikki jotka ajattelevat olenvansa lyhyitä, mutta koettakaa yrittää löytää niitä hurmaavia piirteitänne mieluummin, kuin pohtia moista ! takeru on aivan oikeassa.

tai no. eihän minulla kai ole mitään valittamista. muistaakseni jotakin 172 senttimetriä... mutta sitten "ongelma" on taas päinvastainen ! olen kymmenen senttiä liian pitkä. o(;`__´;)o *mittaa viivoittimella paljonko on kymmenen senttiä..*

<--- eikä tuokaan nyt kovin kärsivältä näytä vaikka onkin vain XXX pituutta. minua nenään asti. (X___x)" äägh.

wata wata butu tu tu.




tästä päiväunille menen. oyasumi~~!!

0 kommenttia: