12.3.2008

.Kauheaa työstämistä.

kaikkea mahdollista kenties tulevaa. katsotaan miten aikani riittää. tätäkin listaa nimittäin kirjoittelin terveystiedon tunnilla. filosofian tunneista ei sitten edes puhuta. seuraavaksi putkautan tuon "Kauneuden hinta", jos ja kunhan vain saan siitä beetaajan kommentit.

nuo jotka on aaltoviivojen sisällä, olisi tarkoitus olla jatkoa tai mennyttä tai jotenkin liittyen. vaikka tietenkin alunperin kaikkien piti olla oneshot.


Kuin kirsikkapuun kukat
~Epilogi~
mitä tapahtui Naon saavuttua Isshin oven taakse?
"Isshi, ole kiltti ja avaa ovi."

~Särkynyt persoona~
Isshin ajatukset tapahtuneesta, mikä johti eroon?
"Minä en ole minä. En ilman sinua."

Kauneuden hinta
~He jotka puhuvat toisilleen~
ystävien huolestuneita ajatuksia.
"Shinya? Oletko sinä täällä?" Ja minä löysin hänet. Todellakin löysin hänet.

"No kuka sitten?" -työstönimi-
Satoshin sotkuiset ihmissuhteet. Ja tunteet Ryoon.
"Hitto vie Ryo! Minulla on tunteita sinua kohtaan." Ryo seisoi keskellä lattiaa, teekupin sirpaleet käsissään ja tuijotti Satoshia tyrmistyneenä.

"Kain ja Izumin puistopäivä" -työstönimi-
lämmin kevätpäivä Huhtikuun puolessa välissä.
Katselin kun Kai laski purjeveneen pienoismallin lampeen ja tönäisi sen kevyesti liikkeelle. Hän kääntyi vilkaisemaan minua ja yritin hymyillä edellisistä ajatuksistani huolimatta.


hetimiten kunhan vain jaksan ja viitsin, kirjoitan äidinkielen teatterikommentin. kuolettavan tylsä tehtävä. kapinoin.

mutta ei siitä taida kuitenkaan olla mitään apua.

later taters~!