1.2.2009

unta vain sigh

nyt soi: KAT-TUN - LIPS
mood: sunnuntai

näin kerrankin unta missä oli akame ja vielä muistan sen näin "aamulla" herättyäni !

näin se meni, sen verran mitä muistan;

olin jossakin kahvilassa, oletuksena Shibuyan Starbucks. sitten tilasin kaakaon ja menin pöytään istumaan ja huomasin että hei lol akame istuu siinä viereisessä pöydässä. ajattelin vain että pitääpä siis yrittää käyttäytyä mahd. normaalisti.

olin menossa Ebisuun valokuvaamaa ja otin metrokartan esille, mutta sitten siinä oli jotain ongelmaa ja päätin soittaa Matronille, koska olimme sopineet että tapaisimme jossakin johonkin aikaan. :o kun otin kännykkäni laukusta ja kamenashi näki sen, hän sanoi "gyaru", mulkaisin tyyppiä pahasti ja hän mutisi jotakin "sumimasen........", jin nauroi.

kuitenkin, soitin Matronille ja erehdyin sanomaan että kilpikonnapäärynä ja sen poikäystävä istuvat tuossa viereisessä pöydässä. siitäkös tyyppi sitten innostui, eikä enää malttanut ollenkaan neuvoa minua metron kanssa -_____- jostain syystä minun piti vielä mennä Akasaka-Mitsuken kautta, mutta en vain muista miksi.

sitten jin kysyi "excuse me, do you need help ? where are you going ?" sitten olin aivan OMG ja kädet tärisi mielettömästi ja toivoin ettei akame sitä huomaa. lol. jotenkin ignoretin kamen aivan tyystin siinä.

jossakin vaiheessa jin halusi katsoa kuvia mitä olin jo ottanut, sitten istuin siinä hänen vieressään, että voisin selittää kuvista jotain, niin ajattelin vain "ooh kun se tuoksuu hyvälle" *__________* kamerassa oli kuvia suomesta ja sitten akame oli ihan omg sugoi kun on paljon lunta.

tähän liittyi vielä muumit jotenkin, mutta en kyllä muista enää miten
(`ε´ぶー

RANDOM ?!

later taters~!