23.3.2010

puhdasverisyyden voimalla vai millä

nyt soi: ei vielä mitään
mood: heräsin juuri, väsyttää.
kohta: meinasin nykäistä aamupalaa nassuun ja katsella vaikka jotain animea esim. sitten alkaa armoton matematiikan viime hetken kertaussessio. ehkä unissani joo.

mutta,

tuli kai luettua eilen "vähän" liikaa vampire knightia kun näen siitä jo unia... hmm.

unessa olin yhden hyvän ystäväni kanssa uimahallissa ja käsitin asian niin, että ystäväni ehkä tiesi, että olin vampyyri mutta ei sitä että olin myös puhdasverinen. sitten altaassa oli omat radat vampyyreille näiden tason (siis A,B,C,D -> puhdasverinen, aristokraatti, normaali ja ihmisestä muutettu) mukaan. uimahallin valvoja selitti tätä minulle ennen altaaseen menoani ja muistan, että minua hävetti joutua eri puolelle ystäväni kanssa, varsinkaan kun tämä ei tiennyt sitä etukäteen että joutuisin eri puolelle.

no sitten siellä altaassa oli joku muu puhdasverinen perhe johon kuului ainakin äiti, varhaisteini-ikäinen poika ja joitakin pienempiä lapsia. muistan, että katselin heitä ajatellen ja ihmetellen, että he ovat samanlaisia kuin minä ja sitten poika tuijotti minua kirkkaan punaisilla silmillään kuin olisi halunnut sanoa jotain mutta ei sitten sanonut. ja vielä hauskaa oli se, että kun en oikeasti pidä yhtään uimisesta niin ajattelin unessa "ei tämä ole yhtään hassumpaa puhdasverisen voimilla. ei ole edes yhtään rankkaa."

kun pääsin altaasta ystäväni odotti minua jo, ei loukkaantuneena vaan ainoastaan hämmentyneenä ja minua taas hävetti hänen jotakuinkin kunnioittava äänensävynsä, kun hän kysyi jotakin sen suuntaista kuin "koska sinusta tuli --?". noh, tietysti puhdasverisen tapauksessa näin oli aina ollut ja vampyyrinä (ainakin luulisin että hänkin oli vampyyri) hänenkin olisi se pitänyt huomata jo ensitapaamisesta lähtien. tai sitten minulle oli käynyt Yukit ja olin ollut jonkin aikaa ihminen ennen heräämistäni. en tiedä, uneni ovat aina outoja ja epäloogisia.

uinnin jälkeen menimme sitten uimahallin (tai pikemminkin siinä vaiheessa tajusin, että se muistutti enemmän kylpylää) kahvilaan ja siellä oli taas se sama puhdasverinen perhe ja he istuivat viereisessä pöydässä. tervehdin poikaa kohteliaasti ja muistan, että hän taas tuijotti ja sanoikin jotain, mutta tässä vaiheessa taisin alkaa jo heräillä joten. se arvoitus jäi selvittämättä.

ensi yönä ep. 2 voisi olla ihan hauska. voisin hengailla Kanamen kanssa, ok ?


mutta,

ah, menen peilistä katsomaan kasvatanko jo hampaita. nähdään~

-iluy.